De nieuwe JosColumn, hij is in de war…….
In de war!!  “Dames en heren uw stukjesschrijver is in de war. “  Zo begint Jos van Hal zijn nieuwe Column. Een hoop gedoe over Prins carnaval een autodief en nog veel meer.  Snel lezen dus hier onderaan op de site…………..

