Expositie in het Haarense gemeentehuis
DE RECHTEN VAN MENSEN MET EEN BEPERKING VERDIENEN AANDACHT Op donderdagavond 21 april om 19.30 wordt in het gemeentehuis van Haaren de foto-expositie PS. LetMEbe geopend. Doel van deze expositie is om met foto’s in beeld te brengen hoe cliënten, medewerkers, familie en andere belanghebbenden kijken naar de rechten van…

