Zondag 3 mei 2015.
Vanmorgen ging Harmonie Kunst Adelt “Dauwtrappen” naar de Sint Jan in Den Bosch. Samen met iedereen die zin had om mee te lopen, vertrok de stoet van bijna 120 personen, om 05.15 uur vanaf de Notenkraker. Na een ontbijt en korte pauze bij Café d’n Heuvel in Vught vervolgde het gezelschap de tocht. Het was prima wandelweer en ieder genoot met volle teugen. De klanken van onze Harmonie in de Vughterstraat galmde weer uitstekend, wat een geluid he. Publiek hing massaal in pyjama uit het raam en genoot van deze gratis muzikale parade. Het tempo zat er goed in en om 08.15 uur kwam het gezelschap aan bij de Sint Jan. Na de mis “unne Trappist” en dan weer naar huis, te voet of met de bus. Bart Meesters maakte een paar “dauwfoto’s”, klik HIER
- Wandel morgen mee door het landschap van Van Gogh
- Buizerd aanval
- KinderFestival 2026 Guldenberg
- Zomerfestival klassiek 9 t/m 12 juli bij Van der Valk Hotel Vught
- Inschrijving Helvoirtse fiets-bridge-tocht
- Herhalingscursus Reanimatie
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn







