Slider1

Sleutelbos verloren

HELVOIRT – 16 augustus 2020. Ik ben afgelopen nacht, van 15 op 16 augustus, mijn sleutelbos kwijtgeraakt op het fietspad tussen Helvoirt en de Druiventros in Berkel-Enschot.

Het is een sleutelbos met ATAG erop. Ook zit er een blauw-chipje aan.

Heeft u, toevallig iets gevonden wat hier op lijkt mail dan even naar: nieuws@helvoirt.net

Een bericht plaatsen, een mededeling doen, familiebericht doorgeven of verenigingsnieuws, dat kan bij HelvoirtNet. Tevens zijn wij altijd op zoek naar het laatste nieuws. (een foto en/of logo erbij maakt het vaak leuker). Mailen maar! nieuws@helvoirt.net

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *