

Slider1


slider2


Sleutelbos verloren
HELVOIRT – 16 augustus 2020. Ik ben afgelopen nacht, van 15 op 16 augustus, mijn sleutelbos kwijtgeraakt op het fietspad tussen Helvoirt en de Druiventros in Berkel-Enschot.
Het is een sleutelbos met ATAG erop. Ook zit er een blauw-chipje aan.
Heeft u, toevallig iets gevonden wat hier op lijkt mail dan even naar: nieuws@helvoirt.net
Een bericht plaatsen, een mededeling doen, familiebericht doorgeven of verenigingsnieuws, dat kan bij HelvoirtNet. Tevens zijn wij altijd op zoek naar het laatste nieuws. (een foto en/of logo erbij maakt het vaak leuker). Mailen maar! nieuws@helvoirt.net







