Van Jos van Hal 01

 

“Dit stukje schrijf ik naar aanleiding van de ingezonden brief van Joost Verbeek over het padje bij de tennisbaan, omdat de meningen en vooral de argumenten nogal uiteen lopen”.

 

Is Jos van het padje of zijn al die mensen die reageren…….. Oordeel zelf en lees de nieuwe Jos Column op HelvoirtNet. 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *