De 31e winterwandeling Te Voet Te Veld, op 2e kerstdag in Helvoirt gehouden, heeft naar schatting duizend euro voor de stichting Mirjam in Malawi opgebracht. Deze stichting zet zich in voor diverse projecten voor een basisschool in Bembeke (Malawi). De opbrengst van Te Voet Te Veld wordt besteed voor de aanleg van 2 toiletgebouwen. Dankzij de wandelaars komt de realisering van dit plan steeds dichterbij. Door de vermeerdering van 55% door de stichting Wilde Ganzen kan de stichting Mirjam in Malawi ongeveer 1500 euro verwachten.
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







