Zondag 2 februari was het weer zover: Helvoirt maakte zich op voor het jaarlijkse Snerttoernooi van VC Swinta. Er was weer een mooie opkomst, 8 fanatieke teams stonden klaar om hun volleybalkunsten te vertonen. Ze streden allemaal om de welbekende bekerprijzen. Iedereen was welkom om deel te nemen en die opkomst was er ook zeker: leden van Swinta, familie, vrienden, kennissen etc. Ook waren er supporters aanwezig, die genoten van de mooie wedstrijden die gespeeld werden.
Om 11:00 uur startten de eerste wedstrijden. En gelijk was het al spannend. Spannend is het gebleven, tot de laatste seconde. Na de poulewedstrijden was het tijd voor de kruisfinales.







