
2 Broers uit Helvoirt, Felix en Casper Peijnenborgh, spelen respectievelijk hoorn en contrabas in het Euregio Jeugdorkest, een Vlaams-Nederlands symfonisch orkest voor jongeren van 13 tot 24 jaar. Zij treden op 30 en 31 mei in Tilburg en Eindhoven op met de 2e symfonie van Gustav Mahler, en op 6 juni in Het Concertgebouw in Amsterdam, samen met nog een koor van meer dan 100 personen. Voor Felix is het reeds het 7e jaar dat hij meespeelt en het zullen tevens zijn laatste concerten met dit orkest zijn omdat hij inmiddels in diverse studenten-en beroepsorkesten kan meespelen.

Voor meer informatie en kaartjes over de concerten, klik op volgende link
http://www.euregiojeugdorkest.com/
promofilmpje : https://youtu.be/BUYZ7nNiNbY
een impressie van een repetitie : https://www.youtube.com/watch?v=kzOk5UzbNek&feature=youtu.be
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.
- Weer prijs voor iemand uit Helvoirt?
- Schildpad gevonden







