De bouw voor het project “VoorHelvoirt” in Den Hoek is afgelopen week gestart. De palen zitten al in de grond. De leden van “VoorHelvoirt” zijn hier heel blij mee. Ze zijn al lange tijd bezig om de bouw van de woningen te realiseren. Nu is het dan eindelijk zo ver en willen ze dit graag laten weten aan onze mede dorpsgenoten. Dat er in Den Hoek gestart is met de bouw. 
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.
- Weer prijs voor iemand uit Helvoirt?
- Schildpad gevonden







