Een 56-jarige vrouw uit Breda is vrijdagavond om 18.45 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de N65 ter hoogte van Helvoirt. De vrouw kwam met haar auto op onverklaarbare wijze in de berm terecht. Ze botste met de zijde van haar auto tegen een boom. Door de klap, en doordat de vrouw vermoedelijk geen gordel droeg, kwam zij op de bijrijderstoel terecht. Ze klaagde over pijn en personeel van de ambulancedienst moest de vrouw omzichtig uit haar auto halen. De brandweer verleende daarbij assistentie door het dak van de auto open te knippen. Personeel van Rijkswaterstaat heeft geholpen bij het afzetten van de weg. De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd.
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







