De politie heeft vrijdagavond het rijbewijs van een 41-jarige inwoner van Helvoirt ingevorderd. De man werd betrapt op rijden onder invloed op de Lindelaan, nadat hij in die straat een personenauto geraakt had bij het verplaatsen van zijn eigen auto. Hij bleek ruim viermaal de toegestane hoeveelheid alcohol genuttigd te hebben. Naast het inleveren van zijn rijbewijs kreeg de verdachte een proces-verbaal en een rijverbod.
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand
- Bridge & jeu-de-boules toernooi
- Da’s lang zoeken zo……
- Taizéviering met thema “Schat”
- Benefiet golftoernooi bij Golfclub de Dommel brengt €186.525 op voor Stichting Vrienden JBZ
- Open Kerk: heb vertrouwen in elkaar







