Op zaterdag 23 en zondag 24 mei organiseert de MG-club Octagon een tour door zuid-west Nederland. Een van de startplaatsen dit jaar is Helvoirt. Honderden MG's zullen dat weekend langskomen voor een korte stop. Zij zullen neerstrijken op het parkeerterrein van Brasserie Sanchez in den Baay.
Wilt u alvast meer weten, kijk dan op www.mgcarclub.nl.
- Handhaving bij fietspad blokkade Helvoirtsestraat
- Gemeentebelangen, VVD en SamenLokaal startenformatiebesprekingen
- Nominaties voor het Vughts Sportfestijn op 26 juni zijn bekend!
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt







