Sinds zaterdag jl was het onmogelijk om berichten te plaatsen op www.helvoirt.net De storing werd veroorzaakt door een fout in het systeem dat uiteindelijk bij Ziggo bleek te zitten. Maarrrrrr…. we zijn er weer en een paar verlate berichten en JosColumn komen er aan. Sorry voor het ongemak…… Tevens wensen alle medewerkers van HelvoirtNet u een fijne vakantie…….
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt
- Bezoekers enthousiast over de Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt
- Tien jaar Special Sports bij Prins Hendrik
- Wandel morgen mee door het landschap van Van Gogh







