[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-1″][vc_single_image image=”34475″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]Op zaterdagmorgen 6 januari hadden Prins Hendrik dun Urste en Prins Alfredo XX hun eerste officiële ontmoeting. In vol ornaat betraden zij achtereenvolgens de trappen van het voormalige Helvoirtse gemeentehuis en van het Vughtse raadhuis. Het is een carnavaleske voorbereiding op het komende samengaan van dorp Helvoirt met de gemeente Vught. Als het aan de prinsen ligt komt het helemaal goed. De prinsen wonen allebei al in Helvoirt. Wat hen betreft reiken de Vughtenaren en de Helvoirtenaren elkaar nu alvast de hand.[/vc_column_text][vc_single_image image=”34474″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







