Op woensdag 1 april (geen grapje) zullen de kinderen van de groepen 4 t/m 8 weer de straat opgaan om paos-eieren op te halen
De groepen 3 zullen rondom school de eieren ophalen. Na afloop krijgen alle kinderen 6 eieren mee naar huis de rest gaat naar de Voedselbank. 
- Handhaving bij fietspad blokkade Helvoirtsestraat
- Gemeentebelangen, VVD en SamenLokaal startenformatiebesprekingen
- Nominaties voor het Vughts Sportfestijn op 26 juni zijn bekend!
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt








2 Comments