Op zondag 14 februari is er weer Lazy Sunday Afternoon Jazz.
‘Grint’ (ofwel de Pebblestone Jazz Band) speelt in het nieuwe HelvoirThuis, waar iedereen tussen 16 en 18 uur welkom is om in een gezellige sfeer te komen luisteren naar oude stijl jazz.
Het HelvoirThuis is te bereiken via de Bloeymanstraat.
De toegang is gratis.
- Handhaving bij fietspad blokkade Helvoirtsestraat
- Gemeentebelangen, VVD en SamenLokaal startenformatiebesprekingen
- Nominaties voor het Vughts Sportfestijn op 26 juni zijn bekend!
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt







