Donderdag 18 september a.s gaat de landelijke campagne op voeten en fietsen naar school van start.
Ook de kinderen van de Dr. Landmanschool zullen hier aan meedoen. Deze zullen donderdagochtend in grote optocht door het dorp trekken. De start is …
- Handhaving bij fietspad blokkade Helvoirtsestraat
- Gemeentebelangen, VVD en SamenLokaal startenformatiebesprekingen
- Nominaties voor het Vughts Sportfestijn op 26 juni zijn bekend!
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt







