Al een paar dagen is de Hos niet te zien op tv. Deze ochtend kreeg ik de volgende mail van de omroep: “De oorzaak dat wij geen filmbeelden kunnen uitzenden is nu bekend. Er zijn twee dagen monteurs geweest van Ziggo die metingen hebben gedaan. Daar kwam uit dat de kabels in de Kloosterstraat zijn losgetrokken. Het gaat om kabels van Ziggo, dus Ziggo is ook het bedrijf dat actie gaat ondernemen.
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt
- Bezoekers enthousiast over de Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt
- Tien jaar Special Sports bij Prins Hendrik
- Wandel morgen mee door het landschap van Van Gogh
- Buizerd aanval
- KinderFestival 2026 Guldenberg







