De gemeenten Sint-Michielsgestel, Sint-Oedenrode en Haaren gaan vanaf 1 januari 2012 intensief samenwerken. De samenwerking heeft vooral betrekking op invordering van belastingen, automatisering en ict en personeel en organisatie. Ambtenaren die dit werk doen worden bij elkaar gehuisvest.
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







