De brommer van Koen Janssen is gejat bij Rebirth, afgelopen weekend.
Heb jij iets gehoord of gezien mail dan naar: nieuws@helvoirt.net
Het gaat om een Zwarte Tomos met een “brul uitlaat”. Zie foto.
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







