De buiten-pinautomaat van de Rabobank op het Vincent van Goghplein is alleen nog maar overdag te gebruiken. Na 23.00 uur gaat er een plaat voor en kunt u niet meer pinnen. Alle klanten van de Rabobank hebben hierover bericht ontvangen. Deze maatregel heeft de bank genomen uit veiligheid en ter voorkoming van een plofkraak. Dus zorg ervoor dat je voor 23.00 uur geld uit de automaat hebt gehaald alvorens je naar de kermis gaat…………..
Foto’s Bart Meesters

- Open Kerk: heb vertrouwen in elkaar
- Interland WF Helvoirt – Old Stars Mechelen
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.








1 Comment