12 mei jl. was het genieten van een heerlijk avondje met 3 workshops en met heerlijk eten en drinken. Op Facebook schrijven de dames; Het was echt super!
Wat hebben we leuke reacties gehad: Het eten was heerlijk, de sfeer was goed en de workshops waren boeiend. Het liep alleen een beetje uit maar dat was het enthousiasme. We hebben genoten.
Dankjewel allemaal Liefs Mayke, Dorien, Josta en Nienke
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.
- Weer prijs voor iemand uit Helvoirt?
- Schildpad gevonden







