
Het jaar van Vincent van Gogh is aangebroken en dat is ook te zien in Helvoirt. Even werd er nog de indruk gewekt dat Vincent iets had met Haaren. Maar dat is toch een foutje. De ouders en de tantes van Vincent hebben in Helvoirt gewoond. De huizen staan er nog en die worden in dit Van Goghjaar door vele mensen nog bezocht. Vincent wandelde hier rond en hij schreef in zijn brieven over de schoonheid van ons dorp. Sommige medewerkers van de buitendienst van de gemeente weten dat ook. Honderden zonnebloemen hebben ze rondom het standbeeld van ’onze Vincent’ geplant en dat ziet er al meteen fleurig uit. Vincent hield van zonnebloemen, Vincent schilderde zonnebloemen. Hij staat straks midden tussen de zonnebloemen Bij de Bloey, in de bloei. Het ziet er prachtig uit mannen van de buitendienst.

- Open Kerk: heb vertrouwen in elkaar
- Interland WF Helvoirt – Old Stars Mechelen
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.








1 Comment