In de Haaren is de zesde Samentuin gestart. Een groep enthousiastelingen is aan de slag gegaan. Het lijkt ons als stichting Landschap Natuur en Milieu Haaren (LNMH) leuk om door te gaan en we zijn op zoek naar een zevende locatie en Samentuin-groep. Heb je zin om mee te denken, mee te werken of uiteindelijk mee te tuinieren? Meld je dan aan!
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







