Gecondoleerd met het grote verlies van jullie ouders schoonouders en opa en oma.
Ik heb Theo en Marie leren kennen toen ik werkte op het kasteel.
Altijd belangstellend en behulpzaa..
Super mensen.
Heel veel sterkte voor heel de familie.
Mvgr Resie van de Pas
Woorden schieten te kort om jullie te troosten in dit grote verlies.
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd.
Geniet van de mooie herinneringen
24 Comments