Op de locatie Vincent van Goghplein in Helvoirt, wordt een nieuw, levendig centrum voor wonen en winkelen gebouwd: ‘de Bloey’. De naam de Bloey is kenmerkend voor het sfeervolle, nieuwe karakter van de ontwikkeling en een referentie naar de eerste heer van Helvoirt, de heer Hendrik Bloeyman. (red: Bloeymanstraat??)
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







