BIEZENMORTEL- Op de Runsvoort in Biezenmortel is vanmiddag om 15.30 uur, een paardentrailer losgeschoten van een auto en vervolgens in de sloot terecht gekomen. De brandweer van Helvoirt werd opgeroepen om het paard, dat in de trailer zat, te komen bevrijden. Al spoedig was er een dierenarts aanwezig die het dier bevrijd heeft. Het is onbekend hoe de trailer los heeft kunnen komen. Het paard liep enkele kleine verwondingen op. Een bergingsbedrijf gaat de trailer uit de sloot halen en de brandweer van Helvoirt heeft niet in actie hoeven komen. Bron en Foto: Bart Meesters
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand
- Bridge & jeu-de-boules toernooi







