[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_single_image image=”40069″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”link_image”][vc_column_text]V55+H organiseerde de activiteit “Op de koffie bij…” op dinsdag 11 september. Ad van Gool hield een boeiende lezing over molens in het HelvoirThuis. Pedro de Graaf maakte een filmverslag van deze bijeenkomst.
[/vc_column_text][vc_video link=”https://youtu.be/i_2_LArd4-o”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-4″][/vc_column][/vc_row]
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt
- Bezoekers enthousiast over de Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt
- Tien jaar Special Sports bij Prins Hendrik
- Wandel morgen mee door het landschap van Van Gogh
- Buizerd aanval







