Giersbergen. “Het is goed dat jullie met de schop kunnen werken. Als ervaren mountainbikers weten jullie van wanten. Ik heb wel eens vrijwilligers hier gehad die niet met een schop om konden gaan. Letterlijk en figuurlijk werkt dat niet. “Aan het woord is Jan Verhagen van Natuurmonumenten in het bos nabij Giersbergen waar vrijwilligers van de Leyetocht uit Helvoirt op de eerste zaterdag van februari 2011 zich verdienstelijk maakten voor het op orde brengen van de mountainbikeroute door de Loonse en Drunense Duinen. Daarmee komen zij een eerder gemaakte afspraak met Natuurmonumenten na, in het kader van een gehouden mountainbiketocht in 2010 over een paar bospaden van Natuurmonumenten.
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand







