Vandaag moest het gebeuren voor de F1 van v.v. Helvoirt.
De laatste wedstrijd moest gewonnen worden van Taxandria in Oisterwijk om Audacia uit Moergestel 1 punt voor te blijven.
De wedstrijd was spannend, met name voor al het publiek dat uit Helvoirt was meegekomen.
Een 0-1 overwinning was voldoende. Het feestje kan beginnen !!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand
- Bridge & jeu-de-boules toernooi







