Voor de 3e keer in korte tijd dit seizoen gingen we naar De Schutskamp. Alleen moesten we nu door het linker poortje. De fusieclub van Concordia SVD en Hertogstad wachtte ons.
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten
- Nieuwbouw Jorisakkerstraat gestart vijf jaar na brand
- Bridge & jeu-de-boules toernooi







