Zondagmiddag, 7 oktober is er omstreeks 17.16 uur een explosief gevonden uit de Wo2 ter hoogte van een aardbeienveld aan de Margrietweg te Helvoirt. De man die de bom vond, met een metaaldetector, heeft hem naar de kant van de weg gebracht en tegen een boom gezet waarna hij de politie waarschuwde. De Explosieven Opruimings Dienst (EOD) uit Soesterberg heeft de bom rond half 8 onschadelijk gemaakt door hem te laten ontploffen.
- Doe mee! Om een laatste wens van zieke mensen mede mogelijk te maken!
- Onthulling ‘je mag jezelf zijn’-bankje
- Bijna één op de vier materialen in vaten voor ziekenhuisafval kan duurzamer worden verwerkt
- Vertrek van Yvonne Vos uit CDA
- Spuitvrije zone’s?
- Ontdek op de fiets de groene parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt.
- Weer prijs voor iemand uit Helvoirt?
- Schildpad gevonden







