[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_single_image image=”32131″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]Wij willen alle Keiespellers, Keiespellerkes en Keiespellerinnekes bedanken voor een geweldige carnaval. Samen met Prins Niels, Prinses Ise, Janske & Franske, Jeugdraad en Jeugdraadsupportersclub hebben wij er een mooi feestje van gemaakt. De Dolle Koe was een groot feestpaleis van jong tot oud. Tot volgend jaar met ons nieuwe thema…. Ut plekt aon alle kaanten!
Bestuur kenderkarnaval[/vc_column_text][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-4″][/vc_column][/vc_row]
- Herhalingscursus Reanimatie
- REMEMBER: zaterdag heerlijk fietsen langs Groene Parels van Vught, Helvoirt en Cromvoirt!
- Jan van Iersel juryvoorzitter van het 2de Vughts Sportfestijn
- Zo kan het ook, weg is straat geworden……
- Gevonden bij dun dokter…..
- Nieuwe bestuurssamenstelling van het VVD netwerk in Vught
- Lintje aanvragen vóór 1 juli
- Gemeenteberichten







