
Onlangs, tijdens de Boom-plant-dag bij Prisma, viel het oog, van een van de medewerkers van de gemeentewerken, op Ad. Ad is bewoner van Prisma en heeft zeer zeker “groene vingers”. Op uitnodiging van de gemeentewerken mocht Ad hun een dagje komen ondersteunen. Vandaag was het dan zover en is Ad volop aan het schoffelen rondom de Oude kerk in Helvoirt. Nog nooit is een plantsoen zo snel…………….
- Handhaving bij fietspad blokkade Helvoirtsestraat
- Gemeentebelangen, VVD en SamenLokaal startenformatiebesprekingen
- Nominaties voor het Vughts Sportfestijn op 26 juni zijn bekend!
- Boekrelease Vughtse jongere Atlas Settels
- Maud de Leeuw wandelt voor Stichting Jade
- Musical Intermezzo zoekt zangtalent
- De Guldenberg verkocht
- Jubileum Open Kerk Helvoirt







