Harri was altijd een goedlachse verschijning in ons blok. Met zijn hond Mickey een graag geziene dorpsgenoot. Altijd tijd voor (en zin in) een praatje en een grap – met een jaszak vol koekjes voor zijn honden vrienden. Een leukere achterbuurman kan je je niet wensen. Wij gaan hem missen.
Och Harry toch. Zo plotseling. Iedere dag liep je langs ons huisje met je hond Mickey.
Altijd een groet of een gezellig praatje. Dat zullen we best missen.
We wensen de familie veel sterkte toe.
Bea, twan en Katy de jongh , 11 december 2022 @ 15:15
Harri, wij gaan je missen in ons en jouw mooie Helvoirt. Jarenlang het vriendelijk gezicht in Helvoirt als postbode, in en om de uitlaatplaats voor honden en de wandelingen langs het spoor aan de stationsweg. We gaan de leuke gesprekjes missen tijdens je dagelijkse wandelingen, samen met je grootste vriend Mickey. Ook de vele honden die jij tijdens je wandeling voorzag van een heerlijk hondensnoepje zullen je gaan missen. Harri wij wensen je in alle rust een laatste wandeling toe naar je lieve vrouw Ria. Ook namens onze hond Katy nog een laatste poot🐾
O Harry wat plotseling ik schrok ervan was er even stil van……
Ik zag je iedere dag met Mickey altijd goedemorgen.
Hoi moniciekie zei je dan. Wat ga ik je missen altijd goeie zin en gezelligheid ff n grapje tussendoor was er ook.
Fam gecondoleerd en heel veel sterkte wat zullen we Harry gaan missen.
T ga je goed daarboven Harri
Ik schrik van dit bericht. Wat plotseling en onverwacht.
Vorige week vrijdag liepen we nog samen op en maakte je nog een grapje over je nier. Altijd vrolijk en in voor een grapje, ook altijd brokjes voor Abby. Rust zacht lieve Harri en een poot van Abby. Helvoirt is een geweldige lieve man kwijt. 😢
9 Comments