sten,
gecondoleerd met het verlies van een dierbaar persoon. Sterkte met het afscheid en de komende tijd.
Ben onlangs nog op de koffie geweest.” Hoe gaat het Piet”, vroeg ik. Zijn antwoord; ja z’n gangetje. En we bespraken de hele gang van zaken in het dorp. Daar is nu een einde aan gekomen.
Beste familie van Asten
Al weer afscheid nemen van iemand, die je sinds lange tijd goed kende.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.
Hartelijke groeten,
Chris Willems
7 Comments